jueves, mayo 21, 2015

CLUB DE LECTURA XUVENIL 2º CICLO. POESÍA



A poesía ten algo de inspiración e, malia que non o pareza, tamén require traballo, e moito. E por iso os nosos integrantes do club de poesía non só gozan coa súa lectura, senón que tamén son obreiros do verso. E obreiros moi cualificados e ousados. Fixádevos de que xeito interviñeron este poema de Ingeborg Bachmann:

[Sin título]

Observad, amigos ¡acaso no lo veis!
que no lo he sobrevivido ni menos resistido, no lo veis,
que voy hacia adentro, que 
para aquél de ahí yo voy hablando por dentro, que
me repliego y desdeño
mi cabello, que embolso mis manos
retiro mi palabra, no lo veis, 
observad,
que me marcho, que voy
cayendo, que me entrego,
y grito, porque los locos
buscan tanteando a sus protectores, como
yo a mi guarda.

No sé de otro mundo mejor. Poemas inéditos. Piper-Verlag, München 2000.

Observad, amigos ¡acaso no lo veis!
que no lo he SOPORTADO ni menos COMPENSADO, no lo veis,
que voy hacia FUERA, que 
para aquél de ahí yo voy CONVERSANDO por LA ACERA, que
me RETENGO y DESPRECIO
mi cabello, que embolso mis manos
retiro mi ORGULLO, no lo veis, 
observad,
que me TIRO, que VENGO
DE AHÍ, que me SALGO,
y grito, porque LAS FLORES
buscan INCAPACES a sus PAREJAS, como
yo a mi DESTINO.


Gozade coa poesía.

No hay comentarios: