jueves, enero 20, 2011

UNHA NOVA AVENTURA PARA LEO CALDAS


A Voz de Galicia publica hoxe na súa sección de cultura unha nova sobre un dos nosos detectives favoritos, Leo Caldas, o protagonista de Ollos de auga e A praia dos afogados. Domingo Villar está a preparar a que sería a terceira entrega da serie para o próximo Nadal. Ademais xa  están adaptando a segunda das entregas ao cinema, o autor pensa no actor Luís Tosar como a persoa idónea para encarnar ao detective. Que pensades vós?
Se queredes ler a noticia completa, premede aquí.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Pois que L.Tosar sería un Leo Caldas aberrante. Non sabía eu que o inspector de ficción tivese pinta de gardaespaldas de mafioso como ten o tan cacareado actor. Antonia.

Cataboisbiblio dijo...

Sin entrar en la peliaguda cuestión del casting de la posible película, sí quiero mostrar mi total adhesión a esta pareja de investigadores. Como hija de aragonesa e inmigrante en Galicia, me he reído muchísimo con la incomprensión de Rafael Estévez a la idiosincracia de esta tierra. Por otra parte, creo que nos transmite una gran fascinación por las Rías Baixas que puede enganchar al público lector foráneo. Enhorabuena a Domingo Villar.